Каталог товарів

FAQ

  • ЧОМУ БЕЗ ПЕРЕДОПЛАТИ НЕ ВІДПРАВЛЯЄМО?

    На жаль, частина людей, які замовляють товари в інтернеті післяплатою в результаті не забирають і не оплачують свої посилки. Причини бувають різними, як поважними (хвороба, затримали зарплату), так і неповажними (безвідповідальність, замовлення заради приколу, конкуренти паскудять по-дрібному). Але яка б не була причина відмови - для продавця це все одно втрата грошей в розмірі вартості доставки в обидві сторони компанії перевізнику + транспортування зі складу та назад постачальнику.

    Зазвичай компанії виходять з такого становища трьома шляхами:

    1. Розраховують середні втрати від відмов і закладають їх у вартість своїх товарів.
    2. Продають вітринні варіанти, Б/У, після ремонту, повернення або техніка з ринку Азії, яка розпакована продавцем для перепрошивки.
    3. Працюють по частковій передоплаті: просять своїх клієнтів оплатити невеликий аванс як страховку на випадок якщо покупець відмовиться від отримання і оплати.

    Магазин iBelieve пішов третім шляхом, тому що для нас важливо щоб наші клієнти отримували якісні товари в заводській упаковці за адекватними цінами. Ми вважаємо що наші клієнти не повинні переплачувати або отримувати вживані товари (наприклад повернення) через купки безвідповідальних людей або недобросовісних конкурентів.

    Чому при частковій передоплаті вартість доставки вдвічі дорожче?

    Тому що вартість доставки післяплатою завжди дорожча за звичайну, адже при накладеному платіж клієнт платить не тільки за доставку товару, але і за зворотну доставку грошей продавцю. Якщо хочете заощадити - тоді вибирайте повну передоплату. Якщо хочете перестрахуватися - вибирайте часткову передоплату, але це вже буде трохи дорожче.

    Також, є товарні позиції, які знаходяться на віддаленому складі і їх потрібно переміщувати під замовлення на пункт самовивозу або доставку / відправку Новою Поштою. В такому випадку також потрібно часткова передоплата.

    Причини довіряти нам:

    • Ми успішно продаємо вже 8 років.
    • У нас бездоганна репутація підтверджена відгуками клієнтів.

    Чи можливі винятки?

    На жаль ні. Навіть якщо ви наш постійний клієнт. Від форс-мажорів не застрахований ніхто. Ми нікому не нав'язуємося. Якщо ви грамотна людина, то вам буде досить викладеної інформації щоб зрозуміти нас і нашу позицію. Саме на таких людей ми орієнтуємося.

    Зверніть увагу! Передоплата віднімається із загальної вартості.

  • МЕНІ ПРИВЕЗУТЬ ЗАПАКОВАНИЙ ТЕЛЕФОН?

    Ми не розкриваємо заводську упаковку ДО покупця, отже, ви отримаєте повністю запечатаний заводом-виготовлювачем гаджет.

  • ЩО ОЗНАЧАЄ ЗНАК "PRE ORDER NOW!" НА ФОТО ТОВАРУ?

    Бачите напроти вподобаного товару прапорець "Pre Order Now!"? Це означає, що ми можемо надіслати його прямо з міжнародного складу по самій вигідній ціні. Обрані вами товари будуть доставлені міжнародної кур'єрської службою або до відділення компанії "Нова пошта" з міжнародного складу орієнтовно протягом 30-40 робочих днів після підтвердження замовлення нашим менеджером. Доставка техніки з міжнародного складу здійснюється тільки по передоплаті. Розмір передоплати становить - 30% від вартості товару. На товари, що доставляються з міжнародного складу ЄС, не діють промо-коди та коди сертифікатів, ці товари не беруть участі в акціях. А також якщо Ви замовляли товар за індивідуальним замовленням "Pre Order Now!", то відповідно до нашими правилами Ви не маєте права відмовитися від товару належної якості, так як зазначений товар може бути використаний виключно споживачем замовником.

  • ЧОМУ В ОПИСІ НЕ ВКАЗАНА ВЕРСІЯ ТЕЛЕФОНУ (GLOBAL, ASIA, ОАЕ)?

    Наш магазин продає ТІЛЬКИ "GLOBAL VERSION (FREE SALE / NEVERLOCK, EU / UA)" гаджети, отже, немає потреби вказувати версію телефону.

  • ЯКИЙ ГАРАНТІЙНИЙ СТРОК У МОГО ТОВАРУ?

    Гарантійний термін товару обчислюється з дня його продажу. Зазвичай вказано в експлуатаційному документі на товар (гарантійному талоні, технічному паспорті, етикетці або в іншому документі, що додається до товару).

  • ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ТОВАР НЕ ПІДІЙШОВ ЗА ФОРМОЮ, КОЛЬОРУ АБО РОЗМІРОМ ТА ІНШІ ПРИЧИНИ?

    Протягом 14 днів від дати придбання товару - Ви можете повернути товар, який не використовувався, збережено товарний вигляд і споживчі властивості (не знімалися і не порушені заводські плівки, пломби і т.п.,), і відсутня в переліку товарів, що не підлягають обміну або поверненню. Як оцінити збереження товарного вигляду: При хорошому освітленні, без застосування спеціальних засобів, на товарі не повинно бути видимих слідів користування у вигляді дрібних подряпин, потертостей, а тим більше відколів, вм'ятин або тріщин. Найпростіше оцінити збережений чи товарний вигляд, відповівши собі на питання: « Купив би я цей товар в такому вигляді, як новий?"

  • ЩО РОБИТИ, ЯКЩО КУПЛЕНІ НАВУШНИКИ, ГОДИННИК, ФІТНЕС-ТРЕКЕР, НЕ ПІДІЙШЛИ?

    Не дивлячись на те, що навушники, годинник, фітнес-трекери вважаються технічно складним товаром, в нашому магазині даний товар Обміну та поверненню не підлягає, так як: навушники (будь-яких типів), пристрої « хендс-фрі » (Гарнітури), наручний годинник (будь-яких типів), фітнес-трекери вважаються товаром особистої гігієни, а отже обміну та поверненню не підлягають.

    Ми залишаємо за собою право не здійснювати повернення та обмін даного типу товару у зв'язку з санітарно-гігієнічними вимогами, що визначається Законом України (постанова КМУ від 19 березня 1994 р. № 172). Ми поважаємо кожного покупця і не можемо собі дозволити продати вживаний товар повторно.

  • Я ОТРИМАВ ТОВАР З ВИДИМИМИ ПОШКОДЖЕННЯМИ, ЩО РОБИТИ?

    Будь ласка, перевіряйте відсутність механічних пошкоджень і комплектацію, наявність всіх одиниць товару при отриманні замовлення в присутності працівника пункту видачі. IBELIEVE не гарантує вирішення спірних ситуацій з товаром на вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні.

  • ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

    При поверненні товару належної якості, ми повернемо вам вартість товару, що повертається за вирахуванням вартості послуг з доставки. Вартість доставки розраховується за тарифами доставки до клієнта в розмірі 20% від вартості замовленого вами товару.

    Доставка великогабаритних товарів неналежної якості і товарів вагою понад (5) п'ять кілограмів продавцю та їх повернення споживачеві здійснюються за рахунок продавця. Якщо в ході діагностики сервісний центр підтвердить, що товар належної якості і діагностика не підтвердить істотних недоліків повернення такого товару споживачеві здійснюються за рахунок споживача.

100% гарантія якості
100% гарантія якості
Тільки новий, запечатаний товар
Тільки новий, запечатаний товар
Доставка по всій Україні (2-3 дні ну максимум 4)
Доставка по всій Україні (2-3 дні ну максимум 4)
Самовивіз з магазину
Самовивіз з магазину