Каталог товарів

Гарантія і сервіс

Гарантія на товари придбані в нашому магазині становить 24 і 12 місяців:

  • 12 місяців гарантії (6 місяців гарантії + 6 місяців безкоштовного сервісного обслуговування);
  • 24 місяці гарантії (12 місяців гарантії + 12 місяців безкоштовного сервісного обслуговування);
  • 12 місяців від виробника (гарантійні умови дивіться в гарантійному талоні виробника);
  • 24 місяці від виробника (гарантійні умови дивіться в гарантійному талоні виробника);

Додатковий термін безкоштовного сервісного обслуговування обчислюється з моменту закінчення основного гарантійного терміну. Під безкоштовним сервісним обслуговуванням розуміється додаткове зобов'язання виробника щодо усунення недоліків (дефектів) виробу, що виникли з вини виробника, без справляння плати з покупця (споживача) (покупець оплачує тільки вартість запчастин).

Гарантійний термін на кожен товар зазначений у гарантійному талоні до товару. Гарантійний термін вступає в дію з дати продажу.

Звертаємо Вашу увагу:

  • Гарантійний термін на акумуляторні батареї, зарядні пристрої, навушники та аксесуари до планшетів, смартфонів і   іншій техніці становить 14 днів   з дати продажу. При цьому, при заміні зазначеної приналежності новий гарантійний термін на них не встановлюється.
  • Слід враховувати, що акумулятор розрахований на кілька сотень циклів зарядки, однак, при цьому ресурс його роботи неминуче скорочується внаслідок природного зниження ємності, що не є дефект.
  • Продавець гарантує відповідність якості Товару вимогам законодавства протягом гарантійного строку, що розпочинає свій перебіг з дати поставки/продажу Товару (далі – гарантійний строк).
  • Строк придатності виробу дорівнює строку гарантії (вказано у гарантійному талоні, або у строку гарантії на сторінці товару нашого магазину), після закінчення строку гарантії\придатності, необхідно звернутися у сервісний-центр (вказаний у гарантійному талоні або на сторінці "гарантія і сервіс" на нашому сайті) що до подальшого, безпечного використання виробу.
  • Магазин iBelieve не несе відповідальності що до будь яких поломок або\та збитків придбаного виробу або\та іншого сумісного виробу що використовувались сумісно\окремо.

Як обміняти або повернути несправний товар? Протягом гарантійного терміну Ви можете звернутися в будь-який сервісний центр, зазначений в гарантійному талоні. Кожне звернення буде розглянуто і задоволено з дотриманням норм чинного законодавства.

Куди звертатися по гарантії на придбаний товар в интерне-магазині iBelieve? Гарантійне обслуговування здійснює сервісний центр вказаний в гарантійному талоні.

Наші сервісні партнери:

Для зверненні по гарантійному обслуговуванню вам необхідно пред'явити заповнений гарантійний талон (заповнюється компанії продавцем) і товарний чек.

Термін гарантійного ремонту та діагностики займає до 14 днів, слід враховувати, що, якщо обладнання потрібно особливо складний ремонт, термін може бути збільшений до 60 календарних днів з дати надходження апарату в сервісний центр.

Важливо!

ОПЛАТА ЗА ДІАГНОСТИКУ З ВИНИ КЛІЄНТА: ЯК УНИКНУТИ НЕПОРОЗУМІНЬ?

Діагностика товару сервісним центром є важливим кроком у відновленні роботоздатності вашого пристрою. Сервісний центр здійснює діагностику з метою визначення причини поломки і надання вам рекомендацій щодо подальшого відновлення та працездатності. Однак, якщо в ході діагностики буде встановлено, що дефект стався з вини клієнта, то відповідальність за оплату діагностики несе сам клієнт. В такому випадку, ми повідомляємо вам про результати діагностики та розраховуємо вартість робіт, пов'язаних із діагностичною роботою сервісного центру. Ми вкрай зацікавлені у тому, щоб кожен клієнт, який звертається до нас, ніс відповідальність за свої слова і не обманював, які причини передували виходу з ладу пристрою. Це допоможе сервісному центру ефективніше вирішувати проблеми та забезпечити якісне обслуговування кожному клієнту. Тому, ми радимо вам бути чесним та відкритим під час передачі товару на діагностику та надавати точну інформацію щодо стану вашого пристрою. Це дозволить швидко та ефективно вирішувати проблеми та забезпечити відновлення роботоздатності вашого пристрою.

 

Сервісний Центр "iBelieve Service" Обмеження відповідальності:

Інтернет-магазин iBelieve залишає за собою право відмовити в гарантійному обслуговуванні товарів при недотриманні гарантійних умов експлуатації або спірних обставин. Компанія iBelieve також володіє правом виносити остаточне рішення про підлягає обслуговуванню по гарантії придбаного товару.

Докладніші відомості про процес і пошкодження призводять до втрати гарантії:

      • Збиток, заподіяний природними явищами, такими як пожежа, повінь, вітер, землетрус, блискавка і т.п .;
      • Збиток або несумісності, нанесений / викликані порушенням правил установки або забезпеченням нормальної експлуатації товару, в тому числі нестабільне з'єднання провідний / бездротової мережі і нестабільні телефонні лінії, неякісне заземлення, зовнішні електромагнітні поля, вібрації, вплив прямого сонячного світла, високої вологості, а також потрапляння вологи всередину пристрою в незалежності має пристрій вологозахист чи ні;
      • Збиток, заподіяний в результаті самовільного ремонту або розбирання товару;
      • Збиток, заподіяний периферійними пристроями сторонніх виробників (в тому числі видимі пошкодження на материнській платі або на інших електронних деталях товару, такі як обпечені місця після електричних розрядів, перегріву, оплавлення, розтріскування, конденсат і т.п.);
      • Отримання РУТ прав, зміни налаштувань інженерного меню, зміна і перепрошивка firmware, зміна або видалення, затирання або пошкодження серійного номера товару (або наклейок з серійними номерами на його деталях);
      • На дисплеї можуть бути п'яти (5) і менше дефектних пікселів, а також п'ятнадцяти (15) дефектних субпікселів, що, згідно з політикою виробника, не рахується гарантійним дефектом;
      • Тріщини на РК-дисплеї і деталях з пластика, а також інші дефекти, що виникли в результаті механічного пошкодження;
      • Наявності механічних та інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;

Гарантія та безкоштовне сервісне обслуговування не поширюється:

      • на кабелі, перехідники, чохли, навушники, пристрої « хендс-фрі » (Гарнітури), документацію до пристрою;
      • на носії інформації різних типів (диски з програмним забезпеченням, карти пам'яті) і записане на них програмне забезпечення (ПО);
      • на витратні матеріали і деталі   природного зносу (акумулятори, Oled / Amoled екрани, зовнішні механізми, наприклад: мотори / двигуни / редуктори, щітки, колеса і т.п.,);
      • на природний знос пристрою та його комплектуючих;
      • на встановлений виробником ПО (програмне забезпечення), а також на сумісність з стороннім ПЗ (встановлене користувачем або сторонніми особами).

Ви маєте право відмовитися від товару в будь-який час до його передачі, а після передачі товару - протягом 14 днів. Повернення товару належної якості можливий у випадку, якщо:

      • товар не використовувався, збережено його товарний вид (тобто   вид, який він мав у магазині До покупки), відсутні потертості, подряпини та інші сліди використання;
      • товар має повну комплектацію (вказана в інструкції з експлуатації);
      • неушкоджена упаковка (не пошкоджені / не розкрити заводські пломби, блістерна упаковка);
      • збережені (не пошкоджені) ярлики і маркування виробника;
      • ярлики, маркування, заводські плівки (на екрані, камері і інших частин апарату) не пошкоджені і не знімалися;
      • Немає наговорених хвилин, смс, мегабайт (допускається до 5хв., 5смс., 5мегабайт., І т.д.);
      • Є АКТ від сервісного центру (вказано в гарантійному талоні) який свідчить, що техніка належної якості.
      • Обміну та поверненню не підлягають: навушники (будь-яких типів), пристрої « хендс-фрі » (Гарнітури), наручний годинник (будь-яких типів), фітнес-трекери.
      • Обмін та повернення товару неможливе - якщо ви замовляли товар за індивідуальним замовленням, то відповідно до наших правил ви не можете відмовитися від товару належної якості, так як зазначений товар може бути використаний виключно споживачем замовником.

При поверненні товару належної якості, ми повернемо вам вартість товару, що повертається за вирахуванням вартості послуг з доставки. Вартість доставки розраховується за тарифами доставки до клієнта в розмірі 20% від вартості замовленого вами товару.

Доставка великогабаритних товарів неналежної якості і товарів вагою понад (5) п'ять кілограмів продавцю та їх повернення споживачеві здійснюються за рахунок продавця. Якщо в ході діагностики сервісний центр підтвердить, що товар належної якості і діагностика не підтвердить істотних недоліків повернення такого товару споживачеві здійснюються за рахунок споживача.

Претензії на вчинені послуги (поклейки стекол або плівок, обрізка сім карт і т.д), після оплати і отримання товарного чека НЕ приймаються.

100% гарантія якості
100% гарантія якості
Тільки новий, запечатаний товар
Тільки новий, запечатаний товар
Доставка по всій Україні (2-3 дні ну максимум 4)
Доставка по всій Україні (2-3 дні ну максимум 4)
Самовивіз з магазину
Самовивіз з магазину